Blog
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- Tafeltennis - Makkandjuola Kanzeem (Nicheri) - Sporttuitsslaggen.orig
- Als kind dacht ik dat tampons ongeveer de afmeting hadden van een augurk of vleeskroket.
- De rommelmarkt valt bovendien samen met de wekelijkse zaterdagmarkt, die wel inkomsten wel inkomsten voor de stad genereert.
- Mieters, de astrante, recalcitrante blaag, met zijn rudimentaire nepotistische handelingen, reageerde stoïcijns op zijn welverdiende optater
- We hebben onze 16000 ste datum. Hartelijk welkom Dirk Brand.
- viola moutenbike wekend was af twee heel vette parcours gehadt en nu rusten
- RSCL = Racing Speelt Champions League
- nothing special
- De auto, die volgens zelfverklaarde kenners het meest op een afgedragen slof lijkt, is een Saab99
- een y hoort erbij
- Wat zei Adam tegen Eva bij z'n 1ste erectie. Ga wat opzij,weet niet hoe lang hij gaat worden.
- ik voel de brui al hangen
- Is Henry with you now?', 'Not at all. Want to learn to know you... You to?'
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
The White Room
JackMatthewTyson, 2005-12-31
The White Room
Bij het begin van het spel zie je een motorfiets, een venster met een plank erboven en een vuilbak.
Pak de afstandsbediening van de plank af.
Pak de paarse blokjes uit de vuilbak.
Draai naar links en ga naar de motorfiets. Op de motorblok ligt 'n geel blokje. Dit moet je pakken.
Aan de andere kant ligt 'n sleuteltje op de grond. Dit heb je straks nodig.
Draai verder naar links en pak het andere sleuteltje boven de garagepoort.
Draai verder naar links en blader in het boek dat op de tafel ligt. Er waait een stukje papier uit met het morse-alfabet erop.
Bekijk ook de tekeningen in het boek, die gaan je straks ook verderhelpen.
Pak nu onder de tafel de gele beugel, de koevoet en de haak waar de koevoet aan hangt.
Draai naar links en klik bovenaan in het scherm. Je ziet tegen de muur een schakelkast waar de grootste sleutel in past.
Door deze sleutel in het kastje te steken wordt een beveliging geactiveerd.
Verder naar beneden zit 'n ander kastje. Als je hierop klikt opent zich een schuifklepje.
Je ziet nu 'n rode en 'n blauwe knop. Door hierop te klikken zet je 'n streepje of 'n puntje op het scherm, in morse-code.
Je hebt eerst de andere helft nodig van het papiertje met het alfabet op, dit hangt tegen het plafond (even zoeken, je vindt het wel, en je hebt de koevoet nodig om het van het plafond af te krabben).
Wanneer je dit gevonden hebt draai je naar rechts en zie je een affiche aan de muur hangen. Tegen deze affiche kleeft een rood blokje. Dit moet je straks gebruiken.
Terug naar het kastje dan met de rode en de blauwe knop. Je moet 'n woord vormen, het is een vierletterwoord wat nogal standaard is voor deze spelletjes.
Wanneer je een juiste letter vormt, komt deze op het display te staan. Na het vormen van het vierletterwoord hoor je een doffe klik, en wanneer je terug achteruit gaat zie je dat er een geheime deur tevoorschijn is gekomen.
Achter deze deur ligt een blauw blokje, dit moet je pakken.
Wanneer je de vier gekleurde blokjes hebt, kan je deze in de afstandsbediening steken, aan de onderkant.
De afstandsbediening komt normaal gezien nu voor de geheime deur te hangen. Klik op de grote knop, en de deur opent. Dit moet je enkele keren herhalen, en het licht in de geheime kamer heeft steeds dezelfde kleur
als het knipperlichtje op de afstandsbediening.
Pak ook telkens de attributen uit de geheime kamer: een koplamp, een spiegel, een verrekijker.
Ga naar de garagepoort en duw het haakje dat je vanonder de tafel hebt gepakt in het gaatje aan de rechterkant in de muur.
Hang de spiegel aan de haak. Ga naar de motor en maak de opbergruimte onder de zit open met de sleutel. Pak er de steeksleutel uit, en monteer de gele beugel en de koplamp vooraan op de ...
The White Room
Bij het begin van het spel zie je een motorfiets, een venster met een plank erboven en een vuilbak.
Pak de afstandsbediening van de plank af.
Pak de paarse blokjes uit de vuilbak.
Draai naar links en ga naar de motorfiets. Op de motorblok ligt 'n geel blokje. Dit moet je pakken.
Aan de andere kant ligt 'n sleuteltje op de grond. Dit heb je straks nodig.
www.aardschok.net
Draai verder naar links en pak het andere sleuteltje boven de garagepoort.
Draai verder naar links en blader in het boek dat op de tafel ligt. Er waait een stukje papier uit met het morse-alfabet erop.
Bekijk ook de tekeningen in het boek, die gaan je straks ook verderhelpen.
Pak nu onder de tafel de gele beugel, de koevoet en de haak waar de koevoet aan hangt.
Draai naar links en klik bovenaan in het scherm. Je ziet tegen de muur een schakelkast waar de grootste sleutel in past.
Door deze sleutel in het kastje te steken wordt een beveliging geactiveerd.
Verder naar beneden zit 'n ander kastje. Als je hierop klikt opent zich een schuifklepje.
www.aardschok.net
Je ziet nu 'n rode en 'n blauwe knop. Door hierop te klikken zet je 'n streepje of 'n puntje op het scherm, in morse-code.
Je hebt eerst de andere helft nodig van het papiertje met het alfabet op, dit hangt tegen het plafond (even zoeken, je vindt het wel, en je hebt de koevoet nodig om het van het plafond af te krabben).
Wanneer je dit gevonden hebt draai je naar rechts en zie je een affiche aan de muur hangen. Tegen deze affiche kleeft een rood blokje. Dit moet je straks gebruiken.
Terug naar het kastje dan met de rode en de blauwe knop. Je moet 'n woord vormen, het is een vierletterwoord wat nogal standaard is voor deze spelletjes.
Wanneer je een juiste letter vormt, komt deze op het display te staan. Na het vormen van het vierletterwoord hoor je een doffe klik, en wanneer je terug achteruit gaat zie je dat er een geheime deur tevoorschijn is gekomen.
Achter deze deur ligt een blauw blokje, dit moet je pakken.
Wanneer je de vier gekleurde blokjes hebt, kan je deze in de afstandsbediening steken, aan de onderkant.
De afstandsbediening komt normaal gezien nu voor de geheime deur te hangen. Klik op de grote knop, en de deur opent. Dit moet je enkele keren herhalen, en het licht in de geheime kamer heeft steeds dezelfde kleur
als het knipperlichtje op de afstandsbediening.
Pak ook telkens de attributen uit de geheime kamer: een koplamp, een spiegel, een verrekijker.
Ga naar de garagepoort en duw het haakje dat je vanonder de tafel hebt gepakt in het gaatje aan de rechterkant in de muur.
Hang de spiegel aan de haak. Ga naar de motor en maak de opbergruimte onder de zit open met de sleutel. Pak er de steeksleutel uit, en monteer de gele beugel en de koplamp vooraan op de ...
~ Bekeken: 148 × | TOP | THUIS | TERUG
Doe mee!
Eluterius groeit door inbreng van gebruikers. Wil jij ook weetjes delen en dingen toe kunnen voegen? Word lid!
Weekpoll
En ook...
Top-30
De tussenstand in onze Eigenzinnige 30 van
week 20/2024. Muziek van 1950 tot nu!1
2
3
4
5
7
9
11
PAUL HARDCASTLE - 19 18
12
14
15
17
18
19
21
DAN FOGELBERG - Longer 3
22
23
25
MORY KANTE - Yeke Yeke 13
27
THE MACHINES - I Miss You 15
28
29
BECK - Cellphone’s Dead 14
Rechts