Retro - ouwe nest uit het archief!
- Geej se lèllike voel hod!
- I go to a very visual place when I'm singing. It's very cinematic and I get this feeling of space. I love when music does that. ~ Dave Gahan
- ZOMERVAKANITE 2020.
- i like to think outside the quadrilateral paralellogram
- oefening baart kunst en als je genoeg oefent baar je vanzelf
- Missch klopt het niet. Maar dat vertel je me zondagav? Werkte je bij Adecco?/Als ik teveel vraag, zeg maar. Wil je nt stalken
- ik heb wel een hoog iq maar ik kan dat niet beweizen
- What means GROTMILJAAR? The meaning of GROTMILJAAR is unknown.
- Hello, nice site I have a jacuzzi business and a proofread edit convention. we provide acedemic editing services. we can edit all types of documents f
- Knockaert trapt, het muurtje buigt, de bal gaat binnen en niemand juicht
- We don't need no masturbation .
- U heeft WÁT van mij gevonden? Een vuil slipje!?
- <3 <3 <3 Een filmpje wat je hart raakt en breekt en waar de mens, die vergeten is wat empathie weer inhoud nog veel van kan leren maar dan zal hij/zij ikke ikke niet meer moeten op nr 1 hebben willen staan!!!!
- Dat kan ook overdag!
- Look Out For The Walrus!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Helpdeskverhalen, deel 2
De mens en de computer zullen nooit de beste vrienden worden. Ziehier enkele WAAR GEBEURDE verhalen van mensen die naar de helpdesk belden.
* Klant: "Hoi, kunnen jullie mijn noteboek repareren. Er zit nog garantie op."
* Helpdesk: "Dat ligt er aan. Wat is het probleem?"
* Klant: "Mijn vrouw werd boos en heeft hem in het zwembad gegooid." *
* Meer computerflaters over muismisbruik
* Helpdesk: "Ik wil dat u nu met uw rechter-muisknop op het icoontje klikt."
* Klant: "Doe ik."
* Helpdesk: "Is er nu een menu te voorschijn gekomen met 'eigenschappen'?"
* Klant: "Nee. Er zijn twee knoppen. OK en cancel."
* Helpdesk: "oke, we proberen het nog een keer. U heeft waarschijnlijk met uw linker muisknop dubbel geklikt.
* Geen probleem. Klik eerst op 'cancel'. Daarna moet u met de rechter-muisknop, dus niet de linker, met de rechter-muisknop één keer op het icoontje drukken." Klant: "Nu zegt hij 'snelkoppeling maken'."
* Helpdesk: "Oke, klik op 'cancel'."
* Klant: "Met links of met rechts?"
* Helpdesk: "Links, alstublieft."
* Klant: "En nu?"
* Helpdesk: 'We proberen het nog een keer."
* Klant: "Drie keer is scheepsrecht."
* Helpdesk: "Zo is dat. Klikt u alstublieft één keer met de rechter-muisknop op het icoontje en probeer de muis stil te houden terwijl u dat doet."
* Klant: "Met de linker-muisknop, he?"
* Helpdesk: "Nee! Niet met links! Met rechts!"
* Klant: "Welke is dat?"
* Helpdesk: (zucht)
* Klant: "O, laat maar. Hier staat 'eigenschappen'."
*
* Helpdesk: "Okay. Klik nu met rechts op uw bureaublad."
* Klant: "WAT wil je dat ik doe???"
* Helpdesk: "Rechts klikken op uw bureaublad."
* Klant:"Luister. Ik ben niet dom. Ik ga niets met mijn bureaublad doen."
* Helpdesk: "Nee, ik bedoel dat u met de rechtermuisknop moet klikken op het bureaublad van uw scherm."
* Klant:"Dat was erg grof en ik wil nu meteen met je baas spreken."
*
* Helpdesk: Klik op het icoontje van 'mijn computer' aan de linkerkant van het scherm."
* Klant: "Bedoel je links voor jou of links voor mij?"
*
* Helpdesk: "Helpdesk, goedemiddag. Kan ik u helpen?"
* Klant: "Ja. Mijn muis doet het niet meer. Gisteren deed hij het nog prima."
* Helpdesk: "Oké, wat doet hij en wat doet hij niet?"
* Klant: "Nou, het pijltje beweegt niet als ik de muis beweeg."
* Helpdesk: "Heeft u de muis al schoongemaakt?"
* Klant: "Ja. Ik heb hem gisteravond in een bak met water gezet en vannacht laten weken."
* Helpdesk: "Wat zegt u?"
* Klant: "Ik heb de muisbal er uit gehaald en de muis in een bak water gedaan. Ik heb hem laten weken zodat hij goed schoon wordt."
* Helpdesk: "Ik zou zeggen dat daar de oorzaak van het probleem ligt."
* Klant: "Nah, dat kan niet. Het kan geen kwaad zolang hij maar goed opdroogt voor je hem weer gebruikt."
* Helpdesk: "Eeh, dat is niet helemaal het geval."
* Klant: "Luister. Dit is het probleem niet."
* Helpdesk: "Oké, nou… Ik weet niet wat ik u nog meer kan vertellen, behalve…"
* Klant: "Dus jij wil me wijsmaken dat ik een nieuwe muis moet kopen."
* Helpdesk: "Ik zou niet weten wat u anders zou kunnen doen."
* Klant: (klik)
*
* Een Mac-gebruiker belt de helpdesk van een groot bedrijf waar hoofdzakelijk op pc's wordt gewerkt.
* Zijn computer werkt niet naar behoren.
* Helpdesk: "Als je nu eens op de rechtermuisknop klikt..."
* (Voor de Windowsgebruikers: Apple-muizen kennen geen rechter-muisknop.)
*
* Meer computerflaters met toetsenborden
* Helpdesk: "Uw wachtwoord is een kleine a van appel, een hoofdletter V als in Victor, het nummer 7…"
* Klant: "Is dat een hoofdletter 7?"
* Helpdesk: "Cijfers kennen geen hoofdletters meneer."
* Klant: "Uh… Ik heb geen 7 op mijn toetsenbord."
* Helpdesk: "Vast wel meneer. Hij zit tussen de cijfers 6 en 8.
* Klant: "Neehoor. Ik heb geen 7."
* Helpdesk: Aan de linkerkant van het rijtje staat een 1, ziet u die?"
* Klant: Ja."
* Helpdesk: "Welk cijfer staat er aan de rechterkant?"
* Klant: "Een twee."
* Helpdesk: "En verder naar rechts?"
* Klant: "3, 4, 5, 6."
* Helpdesk: "En aan de rechterkant van de 6?"
* Klant: "8."
* Helpdesk: "Nee meneer, u slaat een cijfer over. Tussen de 6 en de 8 staat nog een ander cijfer."
* Klant: "Oh, die 7."
*
* Een klant kon geen verbinding maken met het Internet.
* Helpdesk: "Weet u zeker dat u het juiste wachtwoord gebruikt?"
* Klant: "Ja, dat weet ik zeker. Ik heb het een collega zien doen."
* Helpdesk: "Kunt u mij zeggen welk wachtwoord dat was?"
* Klant: "Vijf sterretjes."
*
* Klant: "Mijn programma zit vast."
* Helpdesk: "Als u twee keer op NumLock drukt, gaat het lampje dan aan en uit?"
* Klant: "Ja."
* Helpdesk: Drukt u dan op "Control" "Alt" en "Delete".
* Klant: (Even stil) "Ik heb met mijn linkerhand nu de "Control" toets ingedrukt en met mijn rechterhand de "Alt" toets.
* Waarmee moet ik nu op de "Delete" toets drukken?"
*
* Helpdesk: "Als er nog iets is, dan moet u maar bellen."
* Klant: "Nou… Ik vroeg me af of je me niet een verhaal kon vertellen van iets stoms dat mensen je vaak vragen.
* Op die manier voel ik me zelf niet meer zo'n idioot."
* Helpdesk: "Mevrouw. U bent niet dom. Mensen worden niet geboren met kennis, dat moeten ze leren.
* Maar het komt weleens voor dat mensen ons vragen waar de 'any-key' zit op het toetsenbord."
* Klant: "Hah! Zelfs ik weet waar die zit.
Wat is dit?
Deze pagina verzamelt zeer oude doorstuurmails en domme lijstjes die ons in de prehistorie gemaild werden. We hadden ze destijds verzameld als "funmails" en je kon ze vanaf de site naar anderen doorsturen.En waarom bewaren we ouwe nest? Daarom. Omdat we daar goesting in hebben.
Rechts