Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago. ~ Armin Van Buuren
- Sorry dat niet elk kwootje grappig, informatief of op een andere manier nuttig is. Sommige vervelende mensen voegen spam toe.
- Toen Vormer die handsbal vorig seizoen maakte namen ze de telefoon ook al niet op. Wat een zielige hoop supporters man. Liggen ze dagen lang te janken omdat ze in Genk verloren hebben. Ze hebben verdomme geen bal geraakt!!!!!
- Er was laatst een stroomstoring in Kapellen. Drie Antwerpenaars hebben uren vastgezeten op de roltrap !
- Ik denk dat de lucht bij mij kapot is in Hamont want er lekt water van boven
- Sinds Hesgoal is opgedoekt loopt donnydeligt elk weekend doelloos rond. Geen vrienden, geen hobby's, niks.
- Drie moanden sit ik nu op boddiebulding, in Purremerend?
- I have forgissed me
- THE PIG IS FULL OF MANY MANY CATS
- Tja belgische tv is geen bal op de tv dus draai aan die knop en ga maar mee feestje bouwen en die van tv liters substral tegen uitdrogen die planten
- Sorry Gregory, my name is Dory, I work in the kitchen! (Danny B)
- you can stand there all laughing at me, telling stories that ain't true
- de oncoloog heeft geen gevoel voor tumor
- mijn linkerduim blijkt op verlof te zijn
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
