Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Tegen wil en drank word ik gezien als zuipschuit!!
- En dat was de moeite zijn! Benieuwd? Herbeleef het hier
- Al van bij het begin, maakt Studio 100 duidelijk dat dat nieuwe lid niet per se een vrouw hoeft te zijn. Voor het eerst sinds de oprichting van K3 in 1998 zal dus groep dus mogelijk die uit drie vrouwen bestaan.
- PRECISE DWARF BRAVERY
- Ik ben de belichaming van het woord "IRRITANT"
- Vroeger kende men slechts 2 seksstandjes: de missionarishouding en de geheelonthouding
- Aarsjeuk, wat is dáár nu het nut van?!
- Speelde vandaag tegen een bende premeniemen vandaag.
- random tekstje
- Waarom bidden voetballers voor een match?
- Waarom nog naar Marokko? Antwerpen is vlakbij!
- Tennis, dennis. Ik heb het over TENNIS, en niet over golf, Rolf.
- Ga méé met de winnnnnddddd!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
