Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Everybody can sing in Liverpool! I know this for a fact! ~ Gary Dalyduring a live performance of "Christian"...
- Het is hier net een kleutertuin, en daarom voel ik me hier zo goed thuis!
- you have kept 10e alive when things were dry. and with this ingenuity the nomination stands. if this goes uncontested, I am going to have to give you
- spreken is zilver, schreeuwen is hard
- tis toch wao seg!
- Seg, hoe komt het eigenlijk dat gij zo uit uw bakkes stinkt?
- De kinst het best zoe rond 5 oor neet mier noa boete guen want dan sloet Tom de duer achter dich en dan ist privé feesje tot ongeveer 7u
- ey kees, gehaktballe zen oowk vlees
- rsca34sportingboy: Er is geen sprake van buitenspel want het VAR-busje was vertrokken vanop de eigen helft van het land
- godmiljaar.
- 'ik ben een weekje in de usa geweest voor mijn werk... kom maar allemaal vragen stellen, ik heb dat graag' - 'waarom ben je teruggekomen?'
- als ijsberen met hout sjouwen gaat het winteren
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- Eind oktober weer goedkober
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
