Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- ik heb één konthaar te veel
- Dig best ne leëve jong
- Weezelkack!
- Sommige ontmoetingen ontmoedigen me
- "Het lag op de laatste plaats waar ik zocht!" - NATUURLIJK!! Als je daarna nog ergens anders gaat zoeken ben je dom!
- je kan beter niets hebben dan helemaal niets
- Voor de tweede keer in twee dagen zeiknat geregend. Helemaal super.
- Soms kom je iemand tegen en dan denk je: heb ik daar nog plaats voor in mijn hart?
- Dit is de site voor vadsige, zweterige en puffende vrachtwagenchauffeurs
- de poes uit het slipje kijken
- ik ken iemand met een John Deere en die noemden ze Bambi omdat hij altijd te HERT REE
- don´t need say nothing, umbeliveble
- zaterdagavondjes lekker thuisblijven, dat heeft ook wel eens iets :) beetje hobby'en en bij het vrouwke zitten, of hobby'en MET het vrouwke héhé
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
