Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I guess I am a feminist of sorts. I love women so much, and I celebrate the feminine in me because I appreciate it so much. ~ Steven Tyler
- Als je wacht totdat je alles voor iedereen kan doen, in plaats van iéts voor iemand, ga je uiteindelijk helemaal niks gedaan hebben
- zo´n random kwootje... dat spreekt vanzelf!
- Freek Blaakwater heeft het toch maar weer gedaan!
- Ik kwam gisteren thuis en dacht, wat doe ik hier? Ben ik maar op café gegaan... en daar besefte ik dat ik van daar kwam lol
- Imagine flat earthers surprise when they realise they've been breathing the atmoSPHERE and not the atmosflat.
- ...en dat los je dan maar op door ervoor te zorgen dat je broer spam in zijn brievenbus krijgt of hoe moet ik het zien!?
- Push Nipa Cum Lem
- dao stikt ie z'ne bek nè oan!
- is Michael en Janet Jackson dezelfde ?
- De grootste fout die je in het leven kunt maken, is voortdurend bang zijn er een te maken.
- Even een facebook-overzichtje: geklaag, geklaag, complottheoriën, geklaag, insinuaties, geklaag, een grapje (!!!), geklaag, aandachtstekort, geklaag.
- the box said : "install on windows xp or better", so i installed it on my mac
- wie buigt voor de ene laat de andere zijn achterwerk zien
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
