Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- ik word helemaal warm vanbinnen! Dat komt vast door die rode wijn!
- Ja erg eh dien woonde in een krankpand in de sintjansstraat zoiets heeft ie niet verdiend
- een wonder is geschied, de poes is nat en het regent niet
- ...maar ik heb nog wél Donkey Kong!
- De grootste sekte ter wereld wil de tentakels der hypocrisie nog eens uitgooien
- Blaffende honden laten ook wel eens wat in de boter vallen
- tot het over een aardige som gaat, er drie azen op tafel liggen en twee spelers een aas in de hand hebben, dan is het hek van de dam...
- alles heeft zijn tijd, dat klopt maar haal die verdomde fopspeen uit jullie mond en durf eens een hanenkam opzetten en tegendraads te zijn zoals vroeger!! Schop terug tegen die schenen in plaats van het haar er af te scheren en ze in te smeren met een of ander veganistische en biologische kokosmengeling die ruikt naar perziken en watermeloen!!
- Schit ik ben in slaap gevallen op de treijn en ben terug in Diepenbeek ja pff sorry eh volgende jaar kom ik zeker mee he laat je maar weten waar het is
- Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
- Ik heb nog nooit gekongtust
- De tandenloze fee
- m´n inspiratie is niet 100% aanwezig vandaag
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
