Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- “Standing alone is better than standing with people who don't value you.”
- Vrijdag de 13de: als een zwarte kat je pad kruist, wil dat zeggen dat dat beest ergens naar toe gaat
- En Minnen is ook al hier, met zijn LELIJKE AUTO man!!!!
- beter half werk dan dubbel werk
- One can rent, borrow, lease, etc. anything, except talent
- Grotesko has no description!
- met de deur in de boter vallen
- Verdacht: naar het containerpark gaan en vinden dat het er stinkt, en daarna in de aldi én de GB dezelfde stank gewaarworden
- hier in maasmechelen practis nog nooit gehoord een paar seconden geleden · Vind ik leuk
- My wife is dirty and I am dirty too
- Sens au cœur de la nuit,l'onde d'espoir, ardeur de la vie, sentier de la gloire
- hoge bomen vangen ... is vrij moeilijk
- Conserve energy: stay seated!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
