Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Ik kwam gisteren thuis en dacht, wat doe ik hier? Ben ik maar op café gegaan... en daar besefte ik dat ik van daar kwam lol
- Ik heb liever 'genoeg' geld dan véél, want veel is nooit genoeg
- 로그디자인은 매월 각기 다른 예술 구역의 전
- We gingen op zeilkamp en gebruikten een zeiklamp om 's nachts naar het toilet te gaan. Zeiklamp. Zeilkamp.
- van een koude koffie thuiskomen
- my wife and I are elated having found the forum, it's exactly the thing my wife's friendsMy friends from work were constantly looking for in search of
- ze komen als paddenstoelen uit de lucht
- er zal altijd wel érgens lichtinval zijn, je hebt dat niet onder de hand
- De wedstrijdleiding heeft beslist dat er minstens 30 minuten gewacht worden. WORDT!!!
- Tätowiert, geiler, geil
- en toen is de druppel over de emmer gegaan
- Van welk persoon, die je nog nooit persoonlijk ontmoet hebt, heb je het vermoeden dat hij stinkt?
- Met de rotte appel door de mond vol tanden staan
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
