Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- PC werkt niet goed. Blijf beschermd en update nu. Uw systeem is niet reageren
- ik ben al zo lang in m´ n element, mag ik nu eens in dat van jou zitten?
- Dit wordt het mooiste stadion in België, misschien zelfs in Europa” - en dan komt Cercle een stok in de wielen steken. Hahaha!!!
- 'Ik zal subiet anders eens naar Lambert gaan!' - 'Amai nu heb ik schrik seg!'
- Singles zijn niet meer gemotiveerdin eindeloos online chatten. LP's wel.
- wie|wc is now known as wieieie
- Dit dorp ik weet nog hoe het was de boerenkinderen in de klas , een carburator op de keien.
- Standarfans: STOP!!!! MET!!! BLEITEN !!!!!!!!!!!!
- Eduard Hangijzer heeft altijd wel etensresten in zijn gezicht of op zijn kleding zitten. Degoutant.
- i like to think outside the quadrilateral paralellogram
- de tandarts zet een kroon op zijn werk
- JP kumt een 30 minute later vandaag ... dé is nog effe ontstopper hale biej de Carrefour vuur de linkse vrullie wc
- Sometimes I tell Marcel I'm better off without you
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
