Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- De man rund een veebedrijf
- niemand ziet me
- en ik ben weer de gebeten hand!
- “Standing alone is better than standing with people who don't value you.”
- Ik ben 27 jaar wegenwachter geweest bij vdab en raadt iedereen aan om een lid maat schap en niet vergeten een euro pech af te sleutelen on mis baar toen ik nog in dienst was heb ik drama's mee gemaakt
- Excuses are like rear ends. Everybody has one and they stink
- wie een verkeerde weg inslaat moet veel lopen
- de metro in de spits lezen en de spits in de metro
- De overeenkomst tussen de sauna en een abonnement op Sclessin? Strontduur en je hebt er niks aan!
- Een kind is geen trofee of kers-op-de-taart van je relatie. Een kind is een MENS DIE GVD ±80 JAAR LEEFT
- Only in Belgium…Frank zonnebank zendt zijn zonen weer uit…
- De taxidermist was niét opgezet met dit idee!
- Hoe zou jij eruit zien als een Viking? - Dood, denk ik
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
