Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- Ηoіǃ Ik heb gеmеrkt dat vееl ϳongenѕ dе vоorkеur gеvеn аan g&
- En dat los je dan maar op door zomaar wat mensen voor de zot te houden of hoe moet ik het zien!?
- als de hoed groot is zit er veel lucht in het hoofd
- negatieve klantenbindingen zijn ons volledig vreemd. U MOET niks!
- This thopen da de Vlamingen daar NIET in lopen. Een echte 'Vlaming'.... Euhm... 'This' ? 'Thopen' ???
- pak nu als hy toch moest terug komen dan zouw brugge het spytich vinden om die zyn bly dat pozuelo by ons ver tokken is pervoorlyk als het nu geen 1 april was hiehie
- Het leven heeft geen afstandsbediening. Je moet opstaan en het zelf doen.
- Da ze de scheit krijgen
- Believe in Youself and Never Lose Hoop
- Vind wespen irritanter dan kinderen, wespen blijven terugkomen als je ze wegslaat, kinderen niet.
- een appeltje voor de vorst
- valt er sneeuw in mei, is kerstmis voorbij
- het was zo stil dat je een muisje kon horen vallen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
