Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Excuse me while I kiss the sky ~ Jimi Hendrix
- Boris is a coked up pervert
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- oefening baart overbevolking
- 'k snap et ni?
- Heej Marij heb je een euro voor mij? Heej ja heej ja hooow!
- what a prull!
- Zijn familie verhuisde van Middlesbrough naar Antwerpen en zijn moeder was Chinees in België toen hij drie jaar oud was
- waarom zet je niet op je geheugenkaart waar je alles gelaten hebt als je eigen geheugen je in de steek laat….
- ouders steeds toleranter: Dronken jongeren mogen kots zelf opruimen met waterspuit
- wie het verband niet snapt moet geen verpleegster worden
- DIE MP3´s KUNNEN MIJ ALLEMAAL DE POD OP!
- Twee vrachtschepen onderweg zijn naar Oekraïense havens,
- Ik ben 27 jaar wegenwachter geweest bij vdab en raadt iedereen aan om een lid maat schap en niet vergeten een euro pech af te sleutelen on mis baar toen ik nog in dienst was heb ik drama's mee gemaakt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
