Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- even opschudding = even upshaking
- Never knock on heaven´s door..... ring the bell and run away hahahaha!
- Купить детскую одежду - только в нашем интернет-магазине вы найдете качественную продукцию. Быстрей всего сделать заказ на оптом детская одежда можно
- Gay nicht in die stadt, gay nicht in die stadt, heut' nacht
- Een remspoor is verder een term die in de volksmond wordt gebruikt voor achtergebleven ontlasting in een toilet of ondergoed.
- De bestuurder gooide een ram in een raam alvorens hij op de snelweg reeds snel weg reed.
- anon6582: Ow thomas voelt zich een beetje beledigd, en dat op een chat op het internet. Kom da tegen
- vriest het in maart komt de lente met een vaart
- hoe langer ik m´n zeik ophoud, hoe meer scheten ik produceer. Heeft u dat ook dokter?
- Tijs-Anijs Van Der Sijs, seismoloog, mist een vijs
- Zomaro Imanda
- Het Nederlands Elftal heeft gisteren een weeshuis in de Oekraïne bezocht. Dat maakte diepe indruk. 'Het is triest al die gezichten zonder hoop te zien', aldus de zesjarige Igor.
- Het Random Kwootje-gevoel
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
