Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago. ~ Armin Van Buuren
- Flight attendant: "Window or aisle?" Passenger: "Window or you'll what?"
- ik word helemaal warm vanbinnen! Dat komt vast door die rode wijn!
- Just because someone else is retarded, doesn't mean you have to be as well.
- I put my sies in her poes toenaait
- Sonny Crockett lachte groen toen hij de 'I am gay'-stickers op z'n Ferrari zag
- beter een slechte spreuk in de haard, dan dat je hem op zolder bewaart
- In de videoclip is hij te zien, vrolijk dansend en getooid met een koppijnbril
- Houd educatieve en andere stichtende moraliteiten voor jezelf aub, het is hier niet de lagere school.
- In verschillende kranten kreeg De Bruyne dan ook hoge torenhoge scores.
- Pineegel! hehehehehehe!!!!!
- duurex is fajiet , het personeel is bezig met een prikaksie
- bier is slecht voor de mens vooral als het slecht bier is
- Wa bedrijf!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
