Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- ik_vöël_me_ëènzàäm_ën_âlleèn_vándààg_wïl_ïémånd_mêt_mè_pråtën
- Soms denk ik ook gewoon "Had ik maar borsten"
- Alex AgNEW... Zoveel new is daar ni aan 'ze'...
- Сергей Сароян: Телетрейд назначил отъявленного мошенника куратором по Украине Сергей Сароян: Телетрейд назначил отъявленного мошенника куратором
- "Kan je je laadbak aan de andere kant ook even open doen" is GEEN MEERKEUZEVRAAG GODVERDOEME STOEM TRUT!!!
- click click click click click click click click click click click click click click click click click click click dick click click click click click
- I remember when my furby went bad. It kept yelling, "CO-COOOOOOAA..." (which was its name), and WOULDN'T STAHP.
- Dat ik een klompvoet heb is nooit de doorslaggevende aanleiding geweest om landbouwer te worden
- Hoe vind je het als men bij een vraag het vraagteken weglaat.
- Vroeger, werd gedronken en gesnoven in de straat... had de slagersjongen nog coke paraat. De metselaar kon zingend op de wijven slaan, de melkboer legde fluitend een lijn, om hard te gaan
- men meester heefd gezegt dat men spelling slegt is en dat ik teveel foutje's maak
- Ik ben niet nieuwsgierig, ik ben belangstellend...
- ge zij stoem as ge ALTIJ "LOL" in auwe status op Facebook zet, want ge wee waarschenlek nie eens wa da betiejekent. Het betiejekent dus NIE gewooen "lol", zoas in "lol hemme&q
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
