Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Sens au cœur de la nuit,l'onde d'espoir, ardeur de la vie, sentier de la gloire
- Wie zegt, dat je geluk niet kunt aanraken...heeft nooit een poot van een hond gehad.
- fœtor ergo sum (ik stink, dus ik ben)
- Hedde koppijn copain?
- Man (57) is terreur van zijn moeder (84) beu en gaat in hongerstakink
- Wtf is going on..... in here is the moth real big or the hand so small did something go wrong with plastic surgery plasticcchhh ?!
- De wachters van de Poorten van volgende week dinsdag hebben hun wolven op pad gestuurd - zij zullen enkel terugkeren met bloed aan hun tanden
- Ik ga de EO eens flink terugpesten!
- whats the poinyt?! no runners!
- Kan je eens aan die luidruchtige, grootgebekte vogel vragen of die banaanvormige snavel ook TOEKAN?
- Mijn mening over het Belgische scheidsrechterkorps is al langer gekend: een bende onvolwassen klungelaars die denken dat ze alles moeten oplossen met kaarten en graag veel gesticuleren.
- 't was schaan! (het was schandalig)
- daar krijg je stierballen van
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
