Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Uw huidigelkaartlezer voldoet zich helaas niet aan onze veiligheidsvoorschriften.
- Ik heb mij ge-out als kaalkop. En de meeste mensen bleken dat al aan mij gezien te hebben.
- Bèter eine DJ op verlof dan téén in diene hof ...
- Verstrappen vertrekt straks vanop de pole in Brazili
- dat is wel heeeel kort he meneer!
- Is wat foto’s na Leuven gestuurd pff nog geen oog dicht gedaan.
- Hoe richt ik een BVBA op? Hoe licht ik een BVBA op?
- Ooooone Hundred aaand eeeeeeeiigghtyyyy!
- Dat is niet echt een onderwerp om NU over te praten eh!
- er is geen enkele reden om mij lulhaas te noemen!!!
- een goeie joint smoren en/of een frisse pint pakken en dan verdwijnen in een droom
- wtf op nieuw? Strontartbier! strontarbiter* lol geen artbier
- Dat ze kapotvallen! That they off fuck!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
