Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I don't know anything about music, In my life you don't have to. ~ Elvis Presley
- Aarsjeuk, wat is dáár nu het nut van?!
- ik hou van mensen met porno op hun pc
- Dat is van bil gaan met je handt
- Stop eens met waaien seg!
- СанечеК отсталый ненавистник Генка, иди расширяй Владимир
- Ploenk! Wat viel daar, oom Donald?
- Dat mag u best met mij oneens zijn, het is een vrij samenleving, uiteraard heb ik ook de keuze uw mening geheel naast me neer te leggen ;)
- Gewoon ff over je kleren vrijven met een volle ballon,,dan blijft hy ook plakken tegen het plaffon !!
- In de jaren '70 was "Ik zie een ster" hét homoliedje bij uitstek!
- Een cowboy wandelt bij een autodealer binnen, en zegt "Audi..."
- also, it takes much longer to get up north, the slow way
- Dat is niet echt een onderwerp om NU over te praten eh!
- Er kwam een bekertje bier naar beneden. Dat viel naast hem en 10 à 15 seconden later ging hij plots neerzitten. Hij zei dat hij geraakt werd aan zijn voet. Door het bier, hé. Dat is pijnlijk, denk ik.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
