Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- knip, knip, knip, knets.
- Det är nog hjärnan som spelar mig ett spratt.
- Denk je nu echt dat jouw mening mij ook maar iéts interesseert???
- wie niet sterk is is slap
- De belangrijkste mensen zijn niet degenen die het hoofd vol kennis hebben... het zijn degenen die het hart vol liefde hebben, oren om te luisteren, handen om te helpen
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- Dit wordt het mooiste stadion in België, misschien zelfs in Europa” - en dan komt Cercle een stok in de wielen steken. Hahaha!!!
- Maar als bazenbeffer wil jij de achtergrond van dat parasietendom natuurlijk buiten beeld houden?
- Moet dat er allemaal in...!!??? Ja!!! Zwijgen... zuigen en slikken slet.
- Roger had diarree, Angelique voelde zich ziek. Stijn had weer eens pijn en Guy zakte door zijn knuy.
- 'edde gij ow eige wel es afgevroagd veurwà pesies de ge nooit nie mee meugt?
- De site voor onnozelaars
- It was the scream of a sounding day
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
