Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Ah kom, het seizoen van FCB is toch al geslaagd, ze hebben de Brugse metten toch al gewonnen! #cluwro
- Boss makes a dollar, I make a dime. That's why I poop on company time.
- ...en dan geven ze die een Engelse naam die ze zelf verkeerd uitspreken, ik kenneth!
- sendenalen esso es
- Gedaan met die optimistische, vooruitstrevende, tolerante, open-minded goedzak mentaliteit van me.
- Ik spreek vele talen behalve chinees, en japans is chinees voor mij
- Kruip in mijn bef mazt
- you really think you're stupid, don't you!
- Ga je ook zingen op die plaat, Ko? Van Kongfoe faiting? Aidingdoekongfoe fai, aidingdokongfoefai...
- îk_voël_mé_éënzäàm_èñ_álléen_vandaåg_wìl_ïëmänd_mët_mè_prátèñ?
- Is er ook maar IEMAND die mij een plausibele uitleg kan geven waarom die Jan 'Ik-neem-de-talkshow-even-over' Mulder overal bij betrokken wordt???
- Wartaal is ook een taal...
- KabouterBob: Bayern München overweegt klacht tegen Brugge voor smaad en eerroof;
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
