Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago. ~ Armin Van Buuren
- Forza Racing 322
- Niets is zo zeldzaam als correcte spelling op facebook
- wacht maar tot ik groot ben
- 's morgens de koffie koud, 's avonds een leuter van hout
- ik denk dat ik aan het smelten ben.
- What bothers me the most about flat earthers is they still use North, South, East, and West. The correct terminology would be, Hubward, Rimward, Turnwise, and Widdershins?
- al klinkt de spreuk nog zo raar, als het rijmt is het waar
- Heej Albrecht wij lachen met Anderlecht! Heej ja heej ja hooow!
- Seg, mag ik iets beginnen met "seg" ?
- Auto uit Boom tegen Paal te Geel. Auto uit Paal tegen Boom te Geel. Auto uit Geel tegen Boom te Paal. Auto uit Geel tegen paal te Boom.
- Ik word crimiclown. Een beetje de schwung er in brengen tijdens rechtszaken en de beklaagde(n)/aanklager(s) aan het lachen brengen. Als dàt geen nobele zaak is!
- als het min dertig is in april is het een beetje kil
- Is er vanavond voetbal op tv? STVV speelt tegen Beveren, dus nee, er is geen voetbal op tv.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
