Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- sportugal
- Ik heb vorige week een nr van queensrÿche opgezet en ge hebt het ni eens gehoord - jawel! - welk was't dan? - Silent lucidity. - ....Neeeeeeeee
- Ik eeuh... heb een mooie dochter. Oh ja?
- in de lege zalen mijner blindheid, dans jij zachte storm nachtenlang
- Ik weet niet hoe, maar vergelijk het met een aardappel.
- Dieje mens wordt blij als er iets van Anderlecht mislukt
- Het is geen goed idee om snot van iemand anders in je eigen neus te duwen. Hetzelfde geldt voor faeces.
- ich hem majeneis op mien boks geknujd
- Sorry dat ik jouw mopje van "rammadam" niet grappig vind. Het is RA MA DANNN, met een n. Niet met een m.
- Thommy100: Waar hebben ze een groot genoeg mondmasker gevonden voor Hein?
- Wat hebben sommige mensen tegen Club Brugge? Ze doen toch niets...?
- eerste homokoppel : Adam en ivo
- I am kacking in my brook!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
