Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I think I am a child. Everything blows my mind. ~ Marc Bolan
- in onze kerstpakketten van 2004 zaten 4 kotszakjes
- Sindie Verderp, een platte-aarde-aanhangster uit Hondscloote, heeft onlangs een cursus "Onsuccesvol cursussen volgen" gevolgd. Niet geslaagd helaas.
- Neef en nicht vrijt allicht, broer en zus doen méér dan 'n kus
- Niets is zo zeldzaam als correcte spelling op facebook
- MC Turbo B Snap!t er weer niks van
- Op de wegen in nederland ben ik strepenblind. ... Dat weet ik, maar ik ben ook strepenblind tegenwoordig. Er is toch geen pliesie.
- in mij leggen de vogels geen ei
- Sorry dat ik niet meehype. Ik kan er niks aan doen dat ik een eigen beeldvorming heb.
- BFYTW 卐
- Tsja de jaloezie druipt ervan af... Ex heeft nou eenmaal betere flow en grooves. De Posse klinkt toch een beetje als een lompe klompendans.
- Ik ben 27 jaar wegenwachter geweest bij vdab en raadt iedereen aan om een lid maat schap en niet vergeten een euro pech af te sleutelen on mis baar toen ik nog in dienst was heb ik drama's mee gemaakt
- Ze zien er gewoon niét uit! Bovendien zijn het allemaal venten!
- de heer en mevrouw cor van der brom-beer
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
