Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- op je paspoort.... ´Sex:´... bedoelen ze nu M. de M van Meisje, of V, de v van vent?
- je statusupdate straalt frustratie uit, je lokt reactie uit, en als ik dan vraag wat er scheelt ben je meteen ook maar kwaad op mij. Ja, jij komt er wel.
- Plat liggen met uitleg van een vriend. Het beste er is hihi
- als de nacht valt is het donker
- de kerstman bestaat niet!!!
- "EEN... NATUURDOCUMENTAIREREEKS!!" roept ze, en voegt daar een *VROEUWWWWWAAAAAPPPPPP* scheet aan toe
- Na drie maanden geen Facebook gebruikt te hebben, en ook niet gemist, eens terug een poging gewaagd en al direct ondervonden waarom ik er wegbleef. Geklaag, geklaag, geklaag. En idioot slechte spelling
- ziek zijn is slecht voor de gezondheid
- waar een wil is , ben ik weg
- Ten eerste IS er geen 'ten tweede'!!!!
- Is Paul Weller? Nee, die is met Brian May
- I tried to sing once and people in the next room thought I was butchering hogs
- Misschien wíl ik wel helemaal niet genieten!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
