Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Waar zijn die handen!? ~ Regi Penxten
- Vroeger, toen je op sociale media nog gewoon je mening kon geven zonder dat er zich vrijwel direct iemand beledigd voelde en begon te schelden en insinueren met de populaire terminologie zoals "racist" en dergelijke, ...
- Ik snap ook die bloemen, kransen, kaarsen aan het gebouw niet. Tenzij ik een bericht heb gemist dat er jammer genoeg toch iemand door de brand overleden is, snap ik niet waarom. Misschien volgende kee
- Een doos is een doos, maar dan ook weer niet
- Het medicijn zou net moeten voorkomen dat ter dood veroordeelden nodelijs lijden.
- VAR : volgens Anderlecht regels
- polsstokheffen
- hoge bomen , lange planken
- whats the poinyt?! no runners!
- L'amour d'une mère pour son enfant ne connaît ni loi, ni pitié, ni limite?. Il pourrait anéantir impitoyablement tout ce qui se trouve en travers de son chemin
- what makes a certain group of my neighbors so smelly? Is it the deodorant they’re not using? The showers they’re not taking?
- Ik kreeg een burnout in Turnhout
- Auto verkeerd voor 95% in orginele mintstaat
- Met de hoed in de hand, komt men misschien wel ergens in het land!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
