Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- 5 jaar geleden werd ik voorgoed geband op #humo. Sindsdien is mijn leven er alleen maar op vooruit gegaan.
- Oke bedankt voor de tips, ik heb ook uierzalf overal rond mn penis enzo gesmeert en heb er vandaag helemaal geen last meer van gehad.. Ik zorg dat het niet op mn eikel komt dus dat komt wel
- dat is vechten tegen de bierkraan
- Ce jeune garçon est un vrai minet.
- Eén of ander stom wijf vindt 404 Not Found op Zwitsal Facebook App leuk.
- Wees blij dat ze links rijden. Als je niet blij bent, rijden ze ook links
- Huub stapel jij die dozen geflopte films even in de loods?
- Helmut is nen toffe pee zulle,maar schipper blijf bij uw leest
- MAG_AZIJN gestockeerd worden?
- .KAREL.
- waarom zet je niet op je geheugenkaart waar je alles gelaten hebt als je eigen geheugen je in de steek laat….
- How silly can you get?
- als pasen in december valt zijn je hersenen goed verknald
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
