Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- Er liepen wel meer eikels rond. En die verloren bekermatch; Dennis praet daar niet graag over
- Meester, kan jij van ons een selfie maken?
- als het regent in mei is april voorbij
- De kous en de jas van edgardas jaskankouskas
- als het kalf verdronken is , is de koe bedroefd
- bu waas Thieuke inne sprint???
- Ik vond dat ik dat mocht vragen.
- Wel leuk om te weten dat ik samen met Mario Been naar een Mission Impossible aan het kijken ben. Ik naar de film op VTM, hij naar #kvognk
- Misschien ben ik wel te idealistisch voor deze wereld...
- Goede avond iederaan. Ik heb een vraagje, ik heb tot nu toe al heel wat afgezaagd maar tot nu toe heb ik het zover kunnen krijgen.
- Ik vraag me af hoe het kan dat ik bij m'n platy's eigenlijk altijd een sliert poep zie hangen en bij m'n andere vissen niet.
- Why do stupid people think rudness compensates being an incompetent twat?
- ik krijg koppijn van Feesboekiaanse teksten
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
