Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Welke onverlaat heeft mijn reactie weggegumd??? Trouwens, welke onverlaat heeft ooit bedacht dat er suiker of melk in espresso moet?
- Vrouw gearresteerd voor het stelen van 16 linkerschoenen. Volgende week moet ze voor de rechter verschijnen
- Heeft die Filip Joos zen ontslag nog niet gekregen. Wat gezeur krijg hoofdpijn van die kerel
- een appeltje voor de vorst
- Je moet het maar durven, als bromvlieg ergens binnenkomen waar je nog nooit geweest bent en dan zodanig luid brommen dat iedereen naar je kijkt
- hoeren zien en zwijgen
- Hij staat al jàren wekelijks op de rommelmarkt met zijn vrouw. Ze raakt maar niét verkocht.
- beter een hond in zijn kist dan 10 op straat
- Yeah! Sektes! Wat een uitvinding! Eens je er in zit zie je niet meer hoe fucking ziekelijk het er aan toe gaat
- In tegenstelling tot wat elders op deze site te lezen staat is het niét beginnen onweren om 17.00. Of toch? Eén slag misschien ja, ik heb ALLENSSZSINDTS iets gehoort
- Tijdens de coronaperiode hebben we zo vaak zonder volk in het stadion moet spelen. Om dit dan nu te zien, dat is bijzonder triest
- daarnet voor het eerst sinds lang nog eens een fietstocht gemaakt en alzo gemerkt dat er zowel aan de fiets als aan de conditie nog heel wat schort!
- Werkte ik maar ergens anders!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
