Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Uuueeehhh... UUUuuhuuuueehh... wat moet ik noooouuuu doennnn!?
- El´n Jaahn
- Er is een nieuwe, bewoonbare planeet ontdekt. Ignorantici zijn al volop aan 't speculeren of dat ding een schijf of een bol is
- een gegeven paard kan ook uit zijn bek stinken
- Opgelet: deze site moet zich nog een beetje "zetten"
- Voor ieder wat wils, van donderdan tot en met zondag
- Kinroois voor spruitjes = 'Kœuëkbœul'
- de postbode is bezorgd
- Euh, ja... gewoon, omdat gij stinkt
- Bodart die een bal buiten de zestien oppakte en niet bestraft werd, Emond die de bal met de elleboeg raakte en er werd geen penalty gefloten
- Waarom zijn de nudisten weer benadeeld?
- Hoeveel procent van de wereldbevolking denkt dat de aarde plat is?
- Je kan ook buiten gaan staan he
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
