Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- De antenne aan anette's tent
- I have dis vinyl !..😎
- Toen Vormer die handsbal vorig seizoen maakte namen ze de telefoon ook al niet op. Wat een zielige hoop supporters man. Liggen ze dagen lang te janken omdat ze in Genk verloren hebben. Ze hebben verdomme geen bal geraakt!!!!!
- Dit joar goan veer op pad mit ut volgende motto: Dit joar geit d'r urban wink durch...
- Vroeger hadden de kinderen snotbellen, nu krijgen de snotbellen kinderen.
- beter met slecht weer thuis dan met goed weer aan het werk
- Have you shrick? Are you bang? Or angsty?
- Ze moeten hem de dood Straf geefen zoon mensen moeten niet rond lopen de kinderen verdienen dat niet geverdomme
- Ik had het anders wel te doen met die 65+er met een bos wortels op zijn hoofd daar in Hamburg…
- ni har vunnit 5 bortamatcher dock
- BFYTW 卐
- computers worden steeds sneller, waarom maken ze niet meteen een snelle computer
- Ik 'em èèèècht kweeniehoehard zoiet van goh, weette, da's nie mijnen dada ze, alleja
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
