Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Less is more. ~ Rue Rapide
- Mama? Moet ik nu die vlag uit de tuin halen of wachten tot devolgende WK?
- Ik krijg koppijn als ik cdk zie
- [O/] [i!i] [O/] VINYL RULES
- KabouterBob: Bayern München overweegt klacht tegen Brugge voor smaad en eerroof;
- Om 18 u start de Facebook Live “Boombarie” vanuit Sint Amandskerk te Roeselare over de Klilaatswitch en Wonen in een nieuwe groen stad
- Rex Dildo
- De glimlach is een licht aan het venster van je gezicht, dat toont dat je hart thuis is
- Sir!! We are receiving a serious amount of bullshit sir!!
- E1000jen wat vind je het belangrijkste, de match of de hoogstaande conversaties in de chat?
- zet er iets onder.... "banaan" of zo
- Zeg Já tegen nee
- Héét ter mich toch eine inne wasbak geshiete biej de mannen zieker. Tom waas boes jonguh
- Geej se lèllike voel hod!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
