Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- beter een slecht quootje aan de muur dan tien in het haardvuur
- Product verwijderen. Resterende tijd 5.0 [sec]
- Is er vanavond voetbal op tv? STVV speelt tegen Beveren, dus nee, er is geen voetbal op tv.
- Hello my name is MATT D'AGATI. I have no friends and no life. I spend my time flooding websites with boring, uninteresting, annoying, repeating spam
- Straight r̷e̷d̷ yellow for Abakar Sylla
- iemand heeft gekakt.
- Honder de bonder, ik word steeds ronder, mijn organisme gaat eraan ten onder
- Jay-Z had R. Kelly uitgescholden voor vuile homo en R. had toen gezegd dat Jay-Z zélf een homo was.
- ik denk dat ik denk, dus ik denk denk ik
- Eigen angst duurt het langst
- ...dat is als gorgelen met snot
- “Arrup, hork, arrup, hurk . . .” “That's the stupidest thing I've ever seen.” Anton looked at me, but he didn't stop. “Arrup, hirk, arrap, hork.
- Champignons in de camions, compagnon
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
