Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- It's okay Petey, I've dropped a shitload of shite in here. Let's go before Kiki and Leo come back
- Deze job is echt helemaal op mijn buik geschreven!!
- neushaar-logica: niet te zien in spiegeltje, niet te vangen met pincet, wel met mijn dikke vingers
- Grijp je kans om de nieuwe iPhone 14 mee naar huis te neemt!
- Ritzi bii ritzi baa ritzi boem
- ok kind, als je wil dat ik je ruw behandel, hier is het treinspoor
- chaos is slechts een hogere vorm van ordenen
- pak nu als hy toch moest terug komen dan zouw brugge het spytich vinden om die zyn bly dat pozuelo by ons ver tokken is pervoorlyk als het nu geen 1 april was hiehie
- En toen God uiteindelijk wist hoe het moest, schiep hij de Vlamingen, klopte zichzelf gemoedelijk op de schouder en ging een pint drinken.
- Misschien wíl ik wel helemaal niet genieten!
- Ik eeuh... heb een mooie dochter. Oh ja?
- How about you read the "About the english premier league matches" statement on the site instead of looking like a wetwipe
- de tandarts zet een kroon op zijn werk
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
