Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Als het regent ga ik ooit schuilen bij kruidvat. Echt gezellig is het niet, maar drogist wel..
- lamalord: belgium 5-0 (aandeel vanaken: 0% natuurlijk)
- Did someone just say 'Barbra Streisand' ????
- What a shitty fucking species we are
- MC Turbo B Snap!t er weer niks van
- Mijn 2 doelen van vandaag waren uit bed komen en koffie drinken. Tot zover heb ik een succesvolle dag.
- Ik heb vandaag 'met ne Franse slag' gedweild. J'ai essuyé aujourd'hui avec un coup Française
- Naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de nazi's of Hitler tot 1.
- Maar nee, we moeten níks opschrijven! Niks! Gij moet trouwens nog uw kont afvegen...
- Bartho Braatworst zei eens de gevleugelde woorden: "Fladder fladder fladder"
- een gewaarschuwd schizofreen telt voor 4
- het bier bij de buren is altijd koeler
- de kerstman bestaat niet!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
