Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It's much too late to do anything about rock & roll now ... ~ Jerry Garcia
- Weet iemand of het vraagteken afgeschaft is.
- Uit een studie van het Instituut voor Onafgewerkte Onderzoeken blijkt dat 6 op 10 mannen
- hoe "ik heb nog geen bier gedronken vandaag" ?? Schaam je je niet?
- De nietmachine van de vervelende collega niet niet goed. Net goed.
- Door religie opereren geïndoctrineerden radicaal eenzijdig. Doe eens normaal!
- In Honduras wordt elk anderhalf uur iemand doodgeschoten. In Dogduras becomes each half hour somebody dead geshot.
- gisteren leesde ik iemand die zei dat komende dagen alles plat ging gaan doordat ze grote opkuis aan het houden zijn, deep state, qanon etc
- ...en dat los je dan maar op door maar wat te gaan liggen masturberen, of hoe moet ik het zien!?
- Gôh wa is deeeeeeeeees, mijn maag is echt zo'n okkernootje OFSOOO
- Pakket BE3428632-20 is verzonden naar uw
- Leekens, het enige positieve wat gij voor de duivels hebt gedaan, is vertrokken om er bij brugge ne puinhoop van te maken. En ik zal u daar eeuwig dankbaar voor blijven. dikke prutser
- Suck on you, I get this feeling deep down in my throat that I just can't lose. Yes I'm on my way
- Méér emoticons asjeblieft! MEER EMOTICONS!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
