Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If you develop an ear for sounds that are musical it is like developing an ego. You begin to refuse sounds that are not musical and that way cut yourself off from a good deal of experience. ~ John Cage
- ich stehe auf dem Schlauch
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- als een boom zijn bladeren laat vallen is het weldra winter
- Ondertussen kan u misschien wat naar de kippen kijken? Dat is altijd weer interessant
- "Nu ik stop, vinden ze Deschacht allemaal de beste" - Ik niet Oli, ik niet.
- Altijd pret als brad Pritt over jouw prot praat
- Hallo mooie man hoe gaat het met je? Ik ben nieuw op Facebook en ik wil graag een uitnodiging om vrienden te maken.
- Ik heb mij ge-out als kaalkop. En de meeste mensen bleken dat al aan mij gezien te hebben.
- morgen is morgen overmorgen
- Wat een héérlijke schicht van Junya Ito! Uit een wel heel scherpe hoek verschalkt hij Mignolet met een snoeirhard schot in het dak van het doel!
- Pronto, chi gioca?
- Ik denk dat ik eens dringend naar mijn aars moet gaan laten kijken
- trapézlemez készitése forgalmazása
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
