Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Ich beijt hiej sffs e stuk oette sjebrang, gaaaas grotmiljaar!!!!
- Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
- IK HAAT HET ALS DE STEMMETJES IN MIJN HOOFD STIL ZIJN... WIE WEET WAT DIE IDIOTEN NU WEER AAN HET PLANNEN ZIJN!
- Blijf weg bij negatieve mensen, zij hebben een probleem voor elke oplossing
- Was soll mit die paaseieren passieren?
- Ik maak graag 'uitleggende' gebaren tijdens het hoesten, en aangezien dat MIJN zaak is moet ik dat algeheel, volledig, en honderd procent helemaal ZÉLF weten.
- Wer schweigt, stimmt nicht immer zu. Er hat nur manchmal kein Lust, mit Idioten zu diskutieren
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- Moestaffa Kuitenbuik, afterparty-dj voor ultrareligieuze agnosten en boutenkouwer, verft zijn onderbroeken fluorgeel. Om ze easy terug te vinden
- Denk je nu echt dat jouw mening mij ook maar iéts interesseert???
- beter een half ei dan een houten kop
- Das wel lekker joa
- Typte gij anders nog wa verder met uw twee vingerkes
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
