Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I Suppose Ultimately I´m Interested In Music I´m A Musician I´m Not A Gunslinger That´s The Difference Between What I Do And What A Lot Of Guitar Heroes Do ~ The Edge
- Je kan ook buiten gaan staan he
- Anticiperen nervositeit grimas, strak tempo, oef, nu wordt het gevaarlijk. Terughoudend, krampachtigheid, de juiste man.
- ik heb ne hond gekocht iedere keer als de deurbel gaat gaat die in de hoek staan :s:s ah ja das ne bokser
- Womack & Womack & Stomack
- We are really happy having found your web site, it is really everything I have been hoping for. The information here on the website is definitely need
- Hij was ook einde contract in Brugge. In totaal speelde hij 103 competitieatche, 51 keer scoorde hij
- I’d give my right arm to be ambidextrous.
- Quoiblief???
- nu heb je de pinten aan het dansen
- i like to think outside the quadrilateral paralellogram
- Werkte ik maar ergens anders!
- Hahahaha daar is dat woord weer... "in"... hahahaa
- GOD BESTAAT NIET
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
