Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Excuse me while I kiss the sky ~ Jimi Hendrix
- Wegens het dreigende watertekort, doe ik vanaf heden GEEN water meer bij de wijn!
- dat is wel heeeel kort he meneer!
- "Nu moeten we nog harder werken, want het kan alleen maar beter gaan. We spelen niet ons beste spel, maar zo winnen is ook wel leuk", zei Soeataers nog
- Odyssee is het Engels voor "Oh da's hie!"
- Behoefd niet a l tyijd een scht iijffout te zijn.
- Heej Murat ik heb je auto beklad! Heej ja heej ja hooow!
- sundays are for hangovers and takeaways
- my brother and I are extreemly happy having found your blog, it's really what my wife's friendsMy friends from work were scouring the internet in sear
- ...en dat los je dan maar op door snot op tegels uit te smeren of hoe moet ik het zien!?
- Als je iemand niet kan verdragen, loop dan eens een km in zijn schoenen. Je bent dan niet alleen 1 km van hem verwijderd, maar bovendien heb je zijn schoenen!
- Er is een voor en naaaa, in Appelscha, dus zeg allemaal maar jaaaa, het is nooit saai in Appelschaaaaaa
- Barzan Tatti, iemand die vorig jaar achteraan nog stevig moest hertimmeren, levert geschild fruit aan uw deur. Ook 's nachtssss!
- Ik kwam gisteren thuis en dacht, wat doe ik hier? Ben ik maar op café gegaan... en daar besefte ik dat ik van daar kwam lol
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
