Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- boe warde gi? Bo ziede gi?
- zie je buiten Janneke maan heb je je gordijnen niet goed dichtgedaan
- 't Is niet omdat het in de bijbel staat dat het de waarheid is he
- Explosius Benbits
- Wer schweigt, stimmt nicht immer zu. Er hat nur manchmal kein Lust, mit Idioten zu diskutieren
- Hello, tit boy!
- Voor de linkse vakbonden is carnaval wel uitzonderlijk vroeg begonnen dit jaar :)
- geen paniek, ik leg nog een plaat op
- Verdeel en lieveheersbeest
- Wanqeur
- Op maandag 27 september 2004 om 17:33 uur waren hier nog 93 quaker(s)
- Dit joar goan veer op pad mit ut volgende motto: Dit joar geit d'r urban wink durch...
- Ik ben weer met mijn derde been uit bed gestapt
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
