Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Goede avond iederaan. Ik heb een vraagje, ik heb tot nu toe al heel wat afgezaagd maar tot nu toe heb ik het zover kunnen krijgen.
- Was deze informatie mottig? Stuur ons uw feedback.
- Wat hout dat allemaal in? Wel dat kan vanalles zijn.
- de aandeelhouder wint
- iemand heeft gekakt.
- In een onwezenlijke, ontastbare en oppermachtige godheid geloven = OK. Durven te stellen dat er een parallelle wereld is die de onze soms kruist = dwaas. Yeah right. Religie = hypocriet
- Standard probeert vanavond de drie punten mee te nemen vanuit Sint-Truiden. Average probears fromevening the three points with to take fromout saint sweaterpine
- My dog leaves more intelligent packages on my lawn.
- wie niet weg is, is er nog
- Etienne van der Zwiecht, eisoptrofoob, mislukt zodanig veel in zijn opzet dat hij er bang van wordt
- Ik heb zelfs respect voor de mensen die ik haat, is dàt niks!?
- En Minnen is ook al hier, met zijn LELIJKE AUTO man!!!!
- ik ga og even tv kijken hier de opkuis doen vzn bezoek dlazpwrl
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
