Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music Is My Life, It Is A Reflection Of What I Go Through ~ Lenny Kravitz
- in werkelijkheid overlijnen meer mensen door de bliksem dan door haaienbeten
- Na drie maanden geen Facebook gebruikt te hebben, en ook niet gemist, eens terug een poging gewaagd en al direct ondervonden waarom ik er wegbleef. Geklaag, geklaag, geklaag. En idioot slechte spelling
- DE EO MAG STOPPEN MET HUN KUTSPAM
- Tennis, dennis. Ik heb het over TENNIS, en niet over golf, Rolf.
- de boom staat niet ver van de plaats waar de appel is gevallen
- Does anyone have info about yesterday’s grid issues?
- Yes Wintertijd. De klok in mijn auto staat weer correct!
- ga reizen voor je sterft anders reist diegene die erft
- Op mijn nachtkastje ligt het boek 'Erotiek, Intimiteit en hobbyseks'
- Er liggen uitwerpselen naast de wc. Kack nephest the waycay.
- Dat werd tijd, Geert!!!
- gaan nog een weekske ziekenverlof pakken denk ik,been en rug doet te veel pijn,en ben veel te zat,LOL
- ...en dat los je dan maar op door maar wat te gaan liggen masturberen, of hoe moet ik het zien!?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
