Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I´m a tidy sort of bloke I don´t like chaos. I kept records in the record rack, tea in the tea caddy, and pot in the pot box ~ George Harrison
- ik ga og even tv kijken hier de opkuis doen vzn bezoek dlazpwrl
- De goudvis had het te warm, Ik heb hem in de frigo gezet !
- Papa ik heb barstende zweetpijn... Wat is dat jongen? Ik heb het heel heet....
- op je paspoort.... ´Sex:´... bedoelen ze nu M. de M van Meisje, of V, de v van vent?
- Ik kon wel door de grond zeiken van schaamte!
- Ik hou van het woord 'stront'
- What I´ d like to have right now is for all you fat, out of shape, inner-City sweathogs to keep the noise down while I take my robe off and show you what a real sexy man is supposed to look like
- Steven Defour: "Wij zijn te sterk voor de Belgische competitie!" - Drie dagen later: Cercle Brugge (!) - Standaaaer De Mèrde: 4-1
- KabouterBob: Club beurs geslagen ...
- Nous n'avons rien par morcir dans le bouillie!
- k2 35 unlock, B-k15 open
- Watching in Jan 2020 and still feeling bad for Japan. Belgium won the match but Japan won hearts and respects
- is je moeder een paard, dan heb je zelf een staart
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
