Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- Waarom is Pieter vd Hoogenband gestopt met zwemmen? Marcel Wouda
- Misschien ben ik wel te slim voor deze wereld
- ik denk dat we dit in´n breder kader moeten herbekijken
- Ow godmiljaar.......nei he !!! Hangt me die weer 5 weken lang in de lamellen Mosse de sjroeve losdrejje, hink ze der 5 seconde in, is ze alweer onger Joah mer dan motte veer weer nuuje lamelleke
- Waar gaan we het vandaag eens over hebben? Aambeien? Braaksel?
- als het kalf verdronken is , kon het niet zwemmen
- Doa hemme ze geen neus op gezet mer nen elleboog... Hy war just te laat vur een neus aan te schaffen met ziene 50cc
- wie aan de weg timmert heeft veel spijkers nodig
- wait... flat-earthers are real?
- Kinroois voor spruitjes = 'Kœuëkbœul'
- Voel klamot!!
- ik wou da ik dit thuis had staan. jezus wa een bazenbak
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
