Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There are more love songs than anything else. If songs could make you do something we'd all love one another. ~ Frank Zappa
- Ik had mij pecan verslikt in een nootje!
- de eerste die mij nog beledigt lach ik vierkant uit
- If we were supposed to talk more than we listen, we would have two mouths and one ear
- Het loopt wat Stroefkens bij Anderlecht
- De Rouches blijven op die manier aan de leiding in play-off i, maar voelen de hete adem van Club Brugge, Zulte Waregem en Standard in de nek
- n Ezel laat Reinier taal lezen
- Als hij niets anders te eten had leefde Godfried van boullion
- beter een half ei dan een houten kop
- de kweker zit op zwart zaad
- Watching in Jan 2020 and still feeling bad for Japan. Belgium won the match but Japan won hearts and respects
- “Ik moet al lachen om wat hij aan had”, aldus de man in het Superman shirt.
- 'I know a self-employed electrician. He works from ohm.' - 'He does watt???'
- 'n carburator op de keien.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
