Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Comment enlever une pomme j'ai toujours pourri dans envie un panier d'aimer?
- ...maar ik heb nog wél Donkey Kong!
- Het feest kan nu helemaal losbarsten! De wedstrijd eindigt met dezelfde score die op het bord stond na 90 minuten: 3-0! Antwerp is de leidersplaats kwijt aan Genk.
- "ik maak gewoon filmpjes die nergens op slaan of over Ajax" ... Dat is toch hetzelfde?
- Schplõh!!!
- Liefde maakt blind, maar mij hebben ze nooit een witte stok gegeven...
- Herland Devreede's mopje over hardrockfanaten viel enkel in de smaak bij de disconichten. Maar die durfden daar dan weer niet luidop mee te lachen
- beter 10 vingers in de lucht dan 1 aan de circelzaag
- zingend de kerk uit
- Ik vindt dt-fouten vervelent!
- Nihil Valuta Absentsis : afwezigheid heeft geen waarde.
- Langzaam opwarmen is sowieso beter dan met koude motor snelheid maken om de motor op 't waren.
- mercei zal voor leuk foto's zorgen das belooft
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
