Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I guess I am a feminist of sorts. I love women so much, and I celebrate the feminine in me because I appreciate it so much. ~ Steven Tyler
- Bijzondere gemoedsinstelling heb je daar... Waarom gebruik je ze niet om Bavo Claes te plezieren? Eenzaat.
- Misschien er een bache overheen trekken?
- I wrote my name in the sky with vomit
- Dringend gevraagd: een kwootje met het woord "paksj"
- Er ZIJN nog Belgen, Sure
- Toen Jezus over het water liep was het hartje winter.
- Why should you only use 239 beans in bean soup? Because if you add one more, it’ll be too-farty.
- shit man, 145 hits voor reetkever (Pilske)
- LOEPZUIVERE PENALTY , maar noch de scheids, noch de lijnrechters, noch de vierde scheids, noch de VAR ziet dat? RONDUIT BECHAMEND !!!!!!
- in werkelijkheid overlijnen meer mensen door de bliksem dan door haaienbeten
- what's the difference between God and Bono? ... God doesn't think he's Bono
- Hij denkt dat hij van me houdt, maar het enige wat hij me kan vertellen is hoe geweldig mijn kont eruit ziet.
- Van broodje gezond tot stront. (Via mond & kont)
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
