Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- de site voor het rapporteren van sluikstortingen in je eigen achtertuin!
- Drinken halveert je leven, maar je ziet twee keer zoveel!
- vwalla wad jij borbleem a niffo is gewun nedelant
- anon6582: Ow thomas voelt zich een beetje beledigd, en dat op een chat op het internet. Kom da tegen
- dat was op het laatste randje
- u hebt de gave om veel onzin te zien in één zin vol verontwaardiging en afschuw... Trek nog een selfie...
- heb je een tv op het toilet, dan blijft ie vaak lang bezet
- Wordt het niet eens hoog tijd dat men eens onderzoekt of ze in de prehistorie ook al neuspeuterden?
- het leraarentekort is knijpend
- tis nie omdak wijs, da ge moet kijken
- KVO maandag pingel en winst gemist, nu 2-0 weggegeven. Maturiteit 0,0 met al hun statistiek-aankopen.
- Waarom zwemmen vissen in zoutwater? Van peper moeten ze niezen. Sorry.
- Mèh zijt ge bassis' of wa
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
